Mano akių eksperimentas. 2 dalis: Tai ar verta?

Per šį pusmetį į mano puslapį atklydo ne vienas šimtas žmonių, ieškančių informacijos apie galimybę pasigerinti akis. Ir man kaskart norėjosi parašyti: „Tai įmanoma, darykit, man pavyko!“ Visai taip, deja, neparašysiu (nors ir velniškai niežti pirštus), bet…

Jei neskaitėte, pirmiausia siūlau pasižiūrėti mano pirmąjį įrašą apie akių treniruotes, kurį parašiau rugpjūtį. Taigi šiek tiek daugiau nei keturis mėnesius treniruoju savo akis.

Grafikas. Pirmuosius du mėnesius atsakingai, kasdien, treniravausi po 30 minučių. Taip, kasdien. Ir tai yra darbas. Bet buvo lengva, nes degiau viltimi imti ir staiga pasiekti neįtikėtinų rezultatų. Po dviejų mėnesių apsilankiau pas okulistę. Stebuklingų ir greitų pagijimų nebuvo, tad motyvacija šiek tiek sumažėjo – treniruotis nenustojau ir veik kasdien darydavau pratimus, bet jau ne po 30 minučių, o po 20 ar 10… Tad jaučiu kaltę dėl šiokio tokio apsileidimo.

Rezultatai: Per keturis mėnesius pas okulistę lankiausi tris kartus (pirmąjį – prieš pat pradėdama mankštas). Tarp apsilankymų skirtumas nėra toks ryškus, bet tarp pirmojo ir trečiojo jau tikrai galima matyti pagerėjimą. Žinote tą aparatą, kuriuo tikrinamos akys? (skaitmeninė plyšinė lempa-mikroskopas). Tarp pirmojo ir trečiojo apsilankymų mano duomenys pagerėjo abiejose akyse, kairėje visa dioptrija. Praktiškai: rugpjūtį su savo akiniais mačiau 0.8 eilutę, spalį 0.9, dabar matau 1.0. Kitaip tariant, kalbame apie labai nedidelius žingsnelius. Kita vertus, kiaurą parą praleidžiu prie knygų ir kompiuterio. Tai, kad mano akys apskritai gerėja, jau yra pasiekimas.

Akių reakcija. Vienas iš įdomiausių šio eksperimento rezultatų – ėmiau iš tiesų jausti savo akis. Pastebėti, kada matau geriau, kada blogiau, kaip tai priklauso nuo apšvietimo, dienos meto ir panašiai. Po pirmųjų penkių dienų treniruočių akys tapo labai jautrios – kaip kad po poros dienų intensyvių sporto treniruočių ima skaudėti visą kūną. Vėliau jautrumas praėjo ir dešimtąją dieną pajutau pirmą ryškų pagerėjimą. Apskritai ėmiau pastebėti akimirkas, kai akys tarsi „prašviesėja“, trumpam imi matyti labai gerai, kitomis dienomis vėl blogiau… Bet visa tai yra proceso dalis.

Planas. Joks okulistas dėl tokio pagerėjimo dar nerašytų naujų akinių – juk matau 1.0, kaip ir priklauso. Bet mano okulistė labai supratinga, tad paprašyta išrašė man antrus akinius, po pusę dioptrijos mažesnius nei nešioju. Pasak Amerikos okulistų instituto (ir interneto platybėse esančių panašių į mane nenuoramų), norint gerintis akis vienas iš svarbiausių žingsnių yra turėti silpnesnius akinius, prie kurių pamažu pratini akis (aišku, nepamirštant treniruočių). Taigi mano tolimesnis planas yra pamėginti pagerinti akis iki naujųjų akinių. Ar tai realu, dar nežinau, bet garsiai išsakyti pažadai turėtų palaikyti valią.

Išvados. Mano asmeninis atsakymas: „VERTA“. Kodėl?

  • Nes vieni žmonės bijo skiepų, kiti dantistų, o aš labiausiai negalėjau pakęsti lankymosi pas okulistus. Nes jaučiausi negalinti nieko padaryti ir kaskart turėdavau pripažinti, kad mano akys tik blogėja. Per šį pusmetį aš pirmą kartą ne bijojau, o laukiau šių apsilankymų. Nes esu tikra, kad jei toliau treniruosiuosi, mano regėjimas tikrai neblogės, o gal (!) netgi gerės.
  • Nes man tikrai atrodo, kad matau geriau.
  • Ar to reikia jums? Mano atsakymas ir vėl yra „Taip“, nes pakenkti negali. Tik reikia suprasti, kad tai yra darbas. Pagalvokit apie tokią analogiją: Kai po lūžio ant kojos uždedamas gipsas, net po mėnesio reikia laiko, kol raumuo pamažu vėl pripranta prie krūvio, nes būna atpratęs nuo judėjimo. Akis irgi yra raumuo, kurį akinių nešiojimas atpratina nuo normalaus susitraukinėjimo. Ir dažniausiai galima kalbėti apie daug metų, o ne vieną mėnesį, tad ir atsistatymo laikotarpis yra lėtesnis.

Dar vienas pažadas: Artimiausiu metu tikrai įkelsiu vieną 30 minučių treniruotę. O jei ir jūs pradėtumėte – parašykit komentarą, visada įdomu, kaip sekasi kitiems.

Advertisements

9 thoughts on “Mano akių eksperimentas. 2 dalis: Tai ar verta?

  1. Saulius Rupšys says:

    Ačiū Unei. Šis metodo autorius yra Viljamas Beitcas amerikiečių okultistas, kuris 1901m. paneigė tradicinį akinių gydomąjį poveikį ir sukūrė pratimų metodą, nusižiūrėjęs iš Amerikos indėnų metodo, kurie darydami tam tikrus pratimus regėjimu niekada nesiskundė.
    Bet, siekiant greičiausio rezultato geriau daryti pratimus šešis kart po 5min., negu vieną kart 30min.

    Patinka

O ką manote jūs?

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s